bERMINAT mENyERTaI kURSUs?

Nama penuh:
No. I/C:
Alamat:
No. Tel/Hp:
Email:
Kursus yang ingin disertai:
Cara Pembayaran:
cadangan kursus dan lokasi (sekiranya ada):

create form

Friday, May 15, 2009

kisah Ari Jumaat..

ehmm ari ni sekadar memotong 3 pasang baju n menyiapkan finishing beberapa baju yang nak ambik ari ni..

ada customer suruh buat kurung pahang lining (dah la kain sifon yang ada batu tu) then belah tepi..alhamdulillah dapat siapkan ari ni..yang tak bbestnya, bila nak bayar dia mintak kurang pulak..mahal ke harga upah kurung pahang lining
(bukan kain biasa tau, sifon yang berbatu tu) RM70.00..
ok la tu aku tak charge tambahan pun utk jenis kain tu..

then suruh jahit tepi baju kurung kain sifon berbatu 2 pasang - aku caj sepasang rm2.50. so dua pasang rm5.00.:( yang ni pun nak kurang warghhhh..warghhh nak nangis aku
biasa aku amik sehelai rm1 je..dah ni berbatu..aku kena cabut dulu batu2 tu sebelum jahit..kalau tak patah jarum mesin nanti..

ehmm kadang2 customer tak paham kesusahan kita ni..dia nak murah je..tapi selalunya lepas aku explain ok je..cuma biasa la buat muka :(....

takpelah..moga hari jumaat yang mulia ni membawa keceriaan buat semua..adiosss

0 Comments:

Post a Comment