bERMINAT mENyERTaI kURSUs?

Nama penuh:
No. I/C:
Alamat:
No. Tel/Hp:
Email:
Kursus yang ingin disertai:
Cara Pembayaran:
cadangan kursus dan lokasi (sekiranya ada):

create form

Thursday, May 14, 2009

C.E.R.i.T.a C.E.r.i.T.I.

Ehmm salam semua..
blog ni sekadar untuk berkongsi kisah, meluahkan rasa geram, berkongsi kepuasan
sepanjang aku bergelar tukang jahit..
tahun ni genap setahun aku bergelar tukang jahit merangkap tokey butik..
sejarah aku bergelar tukang jahit ni bila tukang jahit aku memblahkan diri pada ramadhan tahun lepas..geram memang geram ..
tapi aku bersyukur kerana sememangnya tesembunyi 1001 hikmah di sebaliknya..
mula-mula takut..maklumlah bukan senang nak bergelar tukang jahit ni..bukan takat jahit je
yang penting nak potong kain bagi pelanggan selesa..
sehingga ke hari ini..alhamdulillah segalanya berjalan lancar..

SIAPA KATA SESEORANG YANG TAKDE LANGSUNG BASIC DALAM BIDANG JAHITAN BOLEH BERGELAR TUKANG JAHIT....

inilah yang selalu aku tekankan pada semua pelajar aku..bahawa tiada alasan untuk kita berjaya!
yang penting M.I.N.A.T dan U.S.A.H.A

ape2pun..semua orang boleh berjaya...CHAYOK! CHAYOK!

meminjam kata2 Ally Iskandar " Hidup adalah sebagaimana yang anda tentukan! "

Salam sayang
- tukang jahit -

1 Comment:

  1. Farahhardy said...
    Chayok..Chayok..teruskan usaha.. we always support k.long...

Post a Comment