bERMINAT mENyERTaI kURSUs?

Nama penuh:
No. I/C:
Alamat:
No. Tel/Hp:
Email:
Kursus yang ingin disertai:
Cara Pembayaran:
cadangan kursus dan lokasi (sekiranya ada):

create form

Sunday, May 24, 2009

Bengkel Sulaman Benang 2

Hari ni ada cikgu kedua yang membantu..hehe..ada 2 orang peserta yang tak ikut kursus yang 1. jadi kena ajar utk diaorang ni..tak ikut yang kelas 1..memang tak leh buat yang ke2 sebab yang 1 tu adalah asasnya..Thanks akak coz sudi membantu

adik 2 orang ni bagus betul..hujung minggu mak ayah hantar ikut kursus anjuran KBS. sorang tingkatan 2 n kakaknya tingkatan 4

hehe masa ni nak balik dah..sempat lagi buat lawak adik kita ni

tekunnya akak ni

hasil kerjatangan peserta..cantik banget!

Ni pun salah satu contoh hasil peserta..

masing2 tunjukkan hasil seni mereka..tapi tak berapa nampak.hehehe

Ahad lepas 24/5/09 adalah bengkel terakhir untuk peserta sulaman benang Bulan Mei 2009.
Alhamdulillah harapan agar semuanya mempraktikkan apa yang telah dipelajari
Kelas yg slalu kami gunakan telah dipinjam oleh pihak Kementerian Kesihatan untuk temuduga jururawat..so kami masuk kelas satu lagi yang akhirnya semua skali kena duduk bersila..hehe
mcm2 gaya ada..takpelah yang penting masing2 jumpa port yang baik utk mulakan jahitan atas tudung masing2
hari ni, masing2 dah ready dgn tudung masing2..
ada yang buat mcm2 sampel sulaman..ya ampun cantiknya hasil kerja tgn masing2..
nanti ku tempekkan kat sini..

1 Comment:

  1. FARIZ said...
    harus ade banyak awek cun dlm kelas ni yek..
    balik nnti mau folow lar
    haha

Post a Comment